09 юли, 2013

Монолог за …аните простотии, записан с неоторизирани СРС-та в банята на анонимен гражданин

(Неопределен шум, бълбукане, чува се само „мамата”, „сапун”, „идиоти”, постепенно звукът се изчиства и гласът става отчетлив) „ – Неам нерви. Ма не щото Милена го изпя тва. Неам нерви вече 23 години! Писна ми от …аните простотии, …аните политици и …аните правителства! Ама от тия, последните, съвсем ми писна. Двайсе и пет дена трамбовам улиците на София, на, днеска за 26-ти път ще протестирам, обаче управляващите ме вземат за балък! Било ме нямало! Бе вие очи нямате ли, …ани простаци, София не била България, че София стана два милиона и половина, една трета от България, от цяла България народът юрна към София, щото за 23 години така оголя, че му остана само в Столицата да търси препитание… То па и едно препитание, в службата всички треперят, пак чистка, те …аните комунисти като докопат власт, първо изпоназначат …аните си роднини на сладки длъжности, сума време мина, още не са попълнили щатовете на …аното си правителство! На мен не ми пука, щото на босия цървулите ще му вземеш, обаче неам нерви да гледам как ме лъжат в очите и дрънкат, че били загрижени персонално за мен! Знам за какво сте загрижени, …ани кретени, за дебелите си портфейли сте загрижени, и бюджета рано-рано ще прекроите, и милиарда заем ще излапате, ще уредите …аната си зетьо-шуро-баджанашка пасмина с държавни поръчки… И пак ще се лепнете за Русия, там ви е хвърлен пъпа, ма не щото много я обичате, а защото в сделките за енергийни доставки е голямата пара. На, и вчера хукнахте да целувате …ания задник на руския велможа. „Южен поток” нямало било да ощети данъкоплатеца, на кого тия, бе?! Че те за 15 години мургавите ни събратя ще изпонадупчат тръбата да крадат газ, на решето ще я направят, па ако дойде едно читаво правителство и посрита руските интереси, бай руснак пак ще врътне кранчето. Щото като се скараха Русия и Украйна, пак ни спряха газта и хамстерът ми умря от студ. Пукна хайванчето, тогава Волен Сидеров като един Иля Моромец се юрна да да псува лошите украинци и да брани добрите руснаци, чунким руснаците дума могат да кажат при управлението на Путин. За таквоз управление плачкате вие, …аняци, ама нъц! На, и младите го разбраха вече, излязоха по улиците, а запеят ли младите по улиците, спукана ви е …аната работа!...” (Шумът се засилва, обектът пее с чувство, чуват се отделни думи: „когато па… когато… БСП… не искам аз…върху мен…”. Шумът от течаща вода рязко спира, гласът отново става отчетлив) „ – Маа му стара, …аната топла вода пак спря, дойде ли соц-тричленка на власт, токът и водата почват да спират, ония, …аните контри пред НДК само блеят колко хубаво било при Тошо и колко евтини били токът и водата. Снощи някаква Кокарешка Николаева ми наду главата с …ани глупости, то с такова име си вързан за глупостите, обаче техните глупости МВР не ги брои. И тях не брои, …ани зомбита, знам аз де ги стяга чепикът, за …аното минало плачат, ама аз това минало го отсвирих още през 90-та! Щото помня, че Брежнев като пръднеше в Москва, Тошо Белота се насираше в София… Обаче тоя виц си го разправяхме само в банята, …аното ДС яко дебнеше, не че новите са ги забравили тия мурафети. До вчера, дето се вика, като вдигнех телефона, първо казвах – Здрасти, Цецо! Не че и сега не е същото, обаче Станишев и Орешарски и едно „здрасти” не заслужават, …аните простаци! Бойко рече, че и докато пикаеш, могат да те подслушват, да слушат, …аните идиоти, дано нещо умно чуят!... За народа се загрижили, за националните интереси, аз съм народът, бе, …ани олигофрени, социални дебили смотани, за народа ще ми говорите… Като сте толкова загрижени, дайте му право на тоя народ да ви избере на едни предсрочни избори, нали това искат протестиращите! Щото 15 – 20% процента от българските гласоподаватели представяте вие, и от тях поне две трети изполъгахте! Знаете, че през крив макарон ще видите вече Парламента, на едни предсрочни избори ще ви изметат като боклук! На, и западните посланици, дето говорели дипломатично, вчера в прав текст оцениха …аното ви управление!... Заради вас ми спря и топлата вода, сапуна не можах да си измия от очите, обаче очите ми се отвориха, затуй се грабвам и отивам да пия кафе пред Народното събрание. Щяло било да вали, гръмотевици щели да трещят – пука ми, най-много дъждът сапуна да ми измие! Пратих жената и децата на село, отпуска си взех, ще протестирам до дупка, …ани пишман-политици такива! Най-много да привикам домочадието в София, малкият иска да става футболен съдия, тарикатът, много обича да надува свирката. Ще го водя на митингите, да надува свирка, червени картони да показва на …аните управляващи, нали са червени, за червен картон плачат, …аните…” (На това място записът внезапно прекъсва. След внимателно прослушване и обстойно текстолингвистично изследване аналитиците ни стигнаха до извода, че трудно може да бъде използван при компроматната сублуминална сугестия на предстоящите предсрочни избори. Освен това нашите специалисти не можаха да декодират словоформата „…ано”, …аните му експерти!... )

Няма коментари: